My Life As Kattises

Bildbevis!

Publicerad 2011-12-31 12:31:32 i Allmänt,

Istället för att få massa kommentarer om att ingen tror på mig att jag har tjänat pengar så har jag nu fixat bildbevis på det! .. såhär mycket pengar har jag tjänat på 5 dagar! Hur coolt är inte det? :)
För er som vill också börja tjäna pengar på eran lilla/stora blogg kan klicka på annonsen nedan och börja bli medlem :)!
För dig som undrar vilken kategori man ska välja, klicka på Övrigt ifall du inte vet vart du ska klicka! :)
Ha en trevlig dag och GOTT NYTT ÅR allihopa! :)

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2011-12-31 14:37:33

Tjena!

Är du sugen på att läsa fler bloggar?

Varför inte kika in i min blogg? ;)

Jag skriver dagligen om mode, min vardag, tips m.m



Ber om ursäkt om du inte gillar reklam.

Postat av: LINNEA

Publicerad 2011-12-31 15:22:07

hehe åh va kul att du tykcet det! tack desamma :)



gott nytt år! jag skriver det redan nu för kommer inte ha tillgång till att svara på kommentarer nu på dagen! så ha en underbar dag kram linnea liinneaelisabetpyrro.blogg.se/ :)

Postat av: ZEINAB

Publicerad 2012-01-03 15:20:06

hahah men det funkar inte .. asså fattar inte riktigt hur man gör :PP

Postat av: ZEINAB

Publicerad 2012-01-03 15:20:51

nej asså vad ska man fylla i där det står webbadress?:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela