My Life As Kattises

ååh!

Publicerad 2011-09-30 03:13:30 i Allmänt,

Shit vilken natt det har varit!..bloggar om allt som hänt imorn !
Sitter hemma hos min syster kristina nu och tillsammans så lyssnar vi på musik med hennes man och har det kul måste fan tänka på annat!, För er som inte vet så fick jag precis reda på att den banken som mamma och pappa tog ut pengar i  onsdags blir de nu hade sprängts igår och fatta vilken tur dom har! skyddsänglar har dom med sig och nee jag måste tänka på annat för annars rinner tårarna igen!! .. Som ni kanske märkte på dom två senaste inläggen så syftade jag på dom! .. Själv ska jag in på toa efter detta inlägg har fan längtat efter toan ! speciellt efter den här långa natten!
Imorn blir det ingen skola alls så blir att sitta hemma istället har ju börjat få hosta och förkyldning igen? .. Fuck det här alltså..pallar inte mer!
Ska inte ta o dryga här men ha de så gött så ses vi imorn!!, pöössss♥
Bild på mig och carolina (lillasyster) .. försöker se arga ut så passa er ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela