My Life As Kattises

sen natt,polisen,skara,ambulans och mycke mer!

Publicerad 2011-09-30 13:04:46 i Allmänt,

-
Happ rubriken säger allt! .. orkar inte gå in i de men kan berätta kortfattat?..Min bror josef var försvunnen igår..det var nämligen så att han skulle skjutsa mig,kristina och izek till spånvägen så vi ringde för att kolla när han skulle hit och då var klockan runt 20.15? och vi fick inget svar så vi ringde hans fru men hon sa att han svarade inte på hennes samtal heller..runt 00.00 tiden började vi bli jätteoroliga för att han skulle ju hämta oss 20.15 och den var redan 00.00 ? .. vart kan han va?..så min bror benjamin och izek åkte till hans butik för att kolla om han var där eller om något hade hänt...men han var inte där heller...vi fick sedan reda på att han skulle till lidköping för att fixa en dator..så benjamin o izek åkte dit..o påvägen dit åker det en ambulans med världens fart..o vi alla bara "snälla gud hoppas att inget har hänt, hoppas att inget har hänt"..medans de va i skara så ringde Carina till polisen för att kolla upp om dom har fått någon rapport om någon olycka men det hade dom inte fått..så dom bad henne ringa till kss och även till lidköping o kolla...o när carina var påväg att ringa till kss så ringer det i kristinas telefon...o gissa vem det var?..josef!..han hade tydligen glömt mobilen i bilen! så fatta va sura vi blev!
Alla var oroliga och så eftersom vi är vana vid att han alltid svarar sina samtal!
Menmen det ena ledde till det andra och det slutade med att vi satt i statoil till klockan 03.05 :p
När vi kom hit till kristina så somnade vi inte förrän 04.20 eller nått ? så det blev en sen natt!
Hade jävligt ont i magen på morgonen och har det fortfarande men måste se hur jag mår senare för om det är så att jag fortfarande får ont då kommer jag fan ta o skära upp min mage!...nee men ni fattar jag kommer få utbrott!
Ojj nu blev det ett långt inlägg men skitsamma!..Bloggar mer senare!, Pössss♥
Världens skönaste plats hos kristina! :D,får alltid bra drömmar här! :D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela