My Life As Kattises

Kommentarer

Postat av: Rebzz

Publicerad 2012-04-05 23:49:52

hjälp mig!!

Jag och min bästa kompis (nämner inga namn) har varit kompisar i snart 6 år och hennes pojkvän stör mig jättemycket. Asso jag vet inte om han gillar gillar henne eller om han bara är ute efter sex hela tiden.

Snälla hjälp mig, jag vill min bästa kompis hennes bästa för det förtjänar hon och jag har försökt prata med henne men hon säger att jag bara är avundsjuk, men jag är inte det!



med vänliga hälsningar Rebzz

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-04-06 00:20:57

Jag är 19 år och inte haft sex än men jag vågar inte, alltså jag är rädd för att det ska göra ont :( mina vänner säger att det bara gör ont i början men sen är det skönare men jag vågar fortfarande inte ha det..vad ska jag göra? ska jag ha det så att dem slutar tjata? har du haft det? hur kändes det isåfall?

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-04-14 18:29:29

Kan du ge några tips till dom som bråkar mycket med sina familjer?

Asså till familjer som tjafsar åt allting?



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela