My Life As Kattises

Svar till Anonym

Publicerad 2012-04-06 11:34:47 i Frågor,

Fråga:
Svar:
Hej!
Det är ditt val om du är redo eller inte och dina vänner ska acceptera dig för det!
Om dem håller på att tjata hela tiden säg till dem att det är ditt eget val om du vill ha det eller inte.
Jag kan säga att du är inte den enda här i världen som inte har haft sex än utan jag känner många som
är över 18 år som inte har haft det vilket jag tycker är jättebra av dem!
Jag fyller 18 i år och själv har jag inte haft det och det är jag faktist stolt över..att bli av med oskulden
är som att göra abort..
för att en dag så kanske man vaknar upp och ångrar det..
Jag har också hört från många att det gör ont i början så jag vet faktist inte hur det känns egentligen.
Jag försöker svara så bra som möjligt så jag hoppas att detta svaret hjälper! 

Kram Kattises

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela