My Life As Kattises

Fashion or attention?

Publicerad 2012-02-23 17:09:09 i Allmänt,

Alltså jag fattar inte den här grejen med att ha korta shorts när det är sommar?..alltså nu menar jag inte korta utan SKITKORTA! Vill ni attention? eller vad? fattar inte hela poängen? .. att vara solbrun är bara en ursäkt isåfall kan man gå med bikinitroser ute same shit! .. Nu dömmer säkert vissa mig för detta inlägg men snälla, visst om jag hade den "perfekta kroppen" så skulle jag ändå inte ha på mig de? liksom gå ut isåfall med bikinitrosa ni döljer ändå ingenting? .. för er som inte fattar vad jag menar, här har ni en bild!!!
Sen vad ni tycker o tänker det får ni hålla för er själva, im just sayin min åsikt!!
Bild tagen från: Stylesearch

Kommentarer

Postat av: Sofia Berggren

Publicerad 2012-02-24 13:15:31

Hej!

Har ute lite fina klänningar på tradera. Perfekt till student, avslutning eller fina sommardagar.Kolla gärna min blogg om du är intresserad:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela