My Life As Kattises

Tröttelitrött!

Publicerad 2012-01-31 21:59:24 i Allmänt,

nu är jag jättetrött eftersom jag måste upp tidigt imorgon för att hinna med bussen till skolan!!
Som jag alltid har sagt så är jag ingen morgonmänniska därför lägger jag mig tidigt!!!
så imorgon måste jag vakna 06.00 för att hinna med allting på 1 timma eftersom bussen åker mot skolan 07.10 men jag kan även ta 07.30 bussen men den är alltid full!!! :/ .. tror nog att jag ska börja gå till bussens start :P .. ca 5 minuter från mitt hus :P annars tar jag bussen från mitt hus .. eller aa bakom mitt hus :) som tar ca 1 minut :P hahaha :D aja nog med bussar :P .. jag bloggar mer imorgon och berättar hur det gick med allt det där gymgrejjset :)!!!
Natti natti sötnosar!! ♥

Kommentarer

Postat av: cajsa och beda

Publicerad 2012-02-01 01:12:54

själv har man ledig dag i skolan...:P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela