My Life As Kattises

Söndag

Publicerad 2013-04-28 10:38:37 i Allmänt,

Börjar dagen med ett knäckebröd och lite bäryoghurt! 
Senare idag ska jag och min lillasyster Carolina hem till vår granne för att hjälpa henne sätta upp alla böcker på hyllan då hon är gammal och så snälla som vi är så hjälper vi henne :) 
Ska även försöka få med papi till stan för att köpa militär byxor, behövs verkligen så sjukt snygga!! 
Eftersom det är shoppinghelg i Skövde så fick jag med mig hem: 
2 jeansbyxor
1 spetströja
1 par skor till sommaren 
 
 

Kommentarer

Postat av: Isabell

Publicerad 2013-04-29 19:26:29

Härligt med lite nytt i garderoben! Kan du inte visa bilder? :D

Svar: jaa verkligen! :D jo tänkte att jag ska köra bildbomb såfort jag har fått tillbaka interneten till min dator! :D
Katarina israel

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela