My Life As Kattises

Instagram

Publicerad 2013-06-30 17:32:48 i Allmänt,

Vill testa att filma på instagram men jag har för lite utrymme för de tydligen så jag måste tömma mitt album ännu en gång xD
Anyways imorgon så måste jag åka in till stan för att lämna in min dator till broshan ska även passa på att kolla om han har laddarna med olika färger kvar som jag kan sno med mig hem mohahaha då min vita laddare är sönder :/
BTW måste säga att jag bloggade faktiskt rätt mycket igår, dock kommer jag säkert ha mina perioder då jag bloggar jättemycket ena dagen medan den andra dagen så bloggar jag knappt mer än 2 inlägg..
Fortfarande stolt iallafall och jääävligt gulligt att ni fortfarande läser min blogg mina sötnosisar!! :)
Bloggar mer om en stund kanske ska iväg en sväng snart beror på vännen min när hon blir klar men tills nästa inlägg så får ni ha de awesome hihi pussheeeej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela