My Life As Kattises

Söndag

Publicerad 2013-06-30 14:27:58 i Allmänt,

Åh Gud har aldrig känt mig så nere som jag gjorde för några minuter sen..
Vägde mig idag och det visade sig att jag inte hade gått ner något alls utan att jag hade gått upp och pga de så mådde jag så sjukt jävla dåligt var verkligen nere efter all slit på gymmet oså men nu för en stund sen så fick jag reda på varför jag inte hade gått ner och att jag hade gått upp istället..de visade sig att jag är gravid!!!
Haha ne skoja fick min mens idag så just nu känner jag mig som en ballong not funny vill ta en nål och sticka mig i magen så ballongen spräcks :(
Anyways sitter och kollar på filmen "the dilemma" riktigt grym film faktiskt :)
Idag har jag ingen aning om vad som kommer hända ska nog planera klart överraskningen och ringa för att kolla om lokalen är ledig så att jag kan boka den! :)
Bloggar mer senare pusshej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela