My Life As Kattises

Torsdag, Fredag, Lördag!

Publicerad 2014-05-31 13:10:01 i Allmänt,

Vet inte vart jag ska börja, har haft så sjukt jävla kul dessa dagar med härligt gäng dock önskar jag att min älskling hade vart vid min sida!! 
Anyways lite kort uppdatering under dessa dagar: 
 
Torsdags: Allting började med att jag skulle hem till Jonna och dricka med henne, Jessica, Shamie, Michaela och hennes pojkvän, Lola samt en bunt till och sedan skulle vi vidare ut till husaren där Kent Ring spenderade sin kväll, men det blev inte som jag hade tänkt mig då jag va så sen med allt och hade beslutsångest om jag skulle dit eller inte så slutade det med att jag missade bussen in till stan så istället blev det att jag, anna, farre och alisha satt och drack hemma hos farre! De va rätt okej men mot slutet blev det inte som vi tänkt oss då farre och alisha satt och spydde och anna låg halv deckad medan jag höll på att nyktra till hahaha menmen eftersom farre bor så nära mig så var jag hemma runt halv 5 på morgonen :) 
 
Fredag: Blev jag inbjuden på en grill fest här på Karstorp dock vare för alla Skövde boare som inte hade något annat för sig så jag drog till anna och förfestade där med henne, jakob och ludde de va fan så jävla kul vi körde massa drinklekar osv och kommentarerna jag fick va att jag blandade drinkarna jääävligt goda (man kände inte alkoholsmaken vilket anna tyckte va farligt hahahaha) sen runt 23.02 så skjutsade ludde oss upp till karstorp dock va han och jakob så jävla tråkiga o drog efter ca 15 minuter men som tur va så fanns Emil, Jesper, Johanna, Tom, Ken, Thomas, Christoffer, Carro och några fler där vilket va rätt mysigt ändå när vi satt runt brasan :) Eftersom vi inte var så många berodde på att den andra bunten drog vidare ut till krogen men det va sjukt kul dock drog nästan alla hem runt 3 tiden fast jag, anna, jesper och emil valde att vara kvar i karstorp så vi crashade jespers bil då det började bli kallt :P Sen runt 4 tiden fick anna skjuts hem av sin pappa men jag kände att jag fortfarande ville vara kvar så det blev bara jag, emil och jesper i karstorp tills vi slocknade runt efter 5 tiden och eftersom jag sa att jag skulle hem och inte sova hos någon till min pappa så va jag tvungen att gå hemåt så jag va hemma runt 6 tiden idag :) 
 
Antar att det är detta kan kallar för 3 dagars suuuuup hahahaha :P
 
Kan säga att dessa två dagar har varit så fucking roliga, har inte haft såhär kul på skitlänge många nya minnen och fler minnen ska det bli! :D 
 
Bild på mig och anna från torsdags och brasan är från i fredags :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela