My Life As Kattises

Header tävling = 1 veckas länkning! :)

Publicerad 2011-12-15 15:59:33 i Allmänt,

Då kör vi igång en header tävling :D, Känner att jag behöver lite hjälp med de eftersom jag har kollat igenom alla sidor om sånt och jag fattar ingenting :/
Så klickade det till i mitt huvud, varför inte bara köra en header tävling ? :)
Här under hittar ni allt ni behöver göra :)
Här är min mejl: [email protected]

- Ni skickar ett mejl till mig med rubriken "header tävling" (och eran bloggnamn så jag ser vem du är)
- Jag skickar dem bilderna jag vill ha i min header :)
- Ni får göra vad ni vill med dem bilderna (sett gärna texten "mylifeaskattises.blogg.se och mejlen" :)
- Sedan skickar ni in den till min mejl när ni är klara så att jag får se hur den blev
- Jag laddar upp bilderna ni har gjort på min blogg (ALLA headerbilder kommer upp på bloggen + en länkning till eran blogg på bilden/bilderna ni gjort)
- Jag väljer sedan vinnaren (vinnaren får 1 veckas länkning i min blogg)

Kommentarer

Postat av: Patricia♔

Publicerad 2011-12-15 17:21:31

Jag är gärna med, mejl bilderna till [email protected]

Postat av: caroline

Publicerad 2011-12-15 17:50:25

HOMIE! skicka bilderna till mig PUSS

Postat av: EMMAS!- julkalender i bloggen

Publicerad 2011-12-15 22:50:17

allt bra?:)

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Publicerad 2011-12-19 13:38:06

Hoppas att du får en fin vecka! Snart julafton! KRAM http://angelica.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela