My Life As Kattises

Kommentarer

Postat av: marina

Publicerad 2011-12-09 19:25:53

allt bra?

Postat av: FITspiration - in(fit)spireras till ett smalare liv

Publicerad 2011-12-10 00:40:50

Saknar du motivationen till att träna bort bilringen och skaffa en hälsosam livsstil??



http://FITspiration.blogg.se är en ny blogg som inspirerar och motiverar dig genom bilder, tips och texter till att kämpa för en hälsosammare och smalare kropp! Allt går, bara man vill! :)

Postat av: Cornelia

Publicerad 2011-12-10 10:42:50

Hej vill gärna vara med men fixar de senare idag eller imon så anmäler mig då! kram! :)

Postat av: k a y l a ★

Publicerad 2011-12-10 19:59:40

Jag är med!

Jag skulle vilja vinna eftersom jag vet att min bästis önskar sig armband och örhängen i julklapp.

Det närmar sig jul och min bästis är mitt allt, det minsta jag kan göra för henne är att ge henne julklappar men det är också allt jag kan göra och det är ju tanken som räknas! Hoppas jag vinner, så min bästis kan få det hon önskar sig. <3

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-12-10 22:14:09

Missa inte att du kan vinna en IPHONE 4S i min blogg!



/ IDA - Stockholms största skönhetsblogg

http://FLAVOURED.se

Postat av: k a y l a ★

Publicerad 2011-12-11 10:44:07

jag ville bara säga att jag länkat tävlingen på min blogg här: http://kayladahlberg.blogg.se/2011/december/jag-ar-med-och-tavlar-hos-mylifeaskattises.html



Och jag följer dig även på bloglovin'. (:

Postat av: Isabelle :)

Publicerad 2011-12-11 17:50:36

Hej! Jag är med i din tävling! Jag vill vinna för att min kusin (hon är även min bästa kompis) kommer och firar jul hos mig för första gången. (Hon bor långt ifrån mig) Då vill jag ge henne något särskilt, och det man får i denna tävling är absolut något speciellt som jag jätte gärna vill ge till henne. Hoppas att jag vinner! Tack för att du tipsade om din blogg, den verkar bra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela