My Life As Kattises

Matte!

Publicerad 2011-11-08 10:58:54 i Allmänt,

Har matematik nu och fick reda på att vi har matteprov nästa vecka på onsdag :), tagga? :p
Vi har även bytt platser men verkar som att ni inte bryr er liksom hahaha :D
Efter skolan så blir det att gå hem och bara ta det lugnt och plugga till näthandelsprovet som är nu på torsdag :/ .. ogilla! eftersom jag fattar inte ett skit där? .. kommer nog ta ett snack med min mentor om de!
Ska inte blogga mer nu men bloggar mer när jag är hemma, hoppas ni mår bra :)
ses senare lovers :), pööösss♥

Varje gång jag kollar på månen så känns det som att du är nära, saknaden är så stor pappa..du kommer hem snart det vet jag och när du kommer så kommer jag aldrig att låta dig gå iväg igen, älskar dig pappa♥

Kommentarer

Postat av: Lucas Gustavsson

Publicerad 2011-11-08 15:14:38

Anmäl dig till dagens blogg hos mig och ta del av mina 1800 läsare om du känner för det :)

Postat av: Michelle

Publicerad 2011-11-08 16:14:37

Super sööt är din blogg <3

Postat av: M*

Publicerad 2011-11-08 16:46:25

- fin bild! kram!

Postat av: HANNAH / SPOINK

Publicerad 2011-11-08 17:24:20

sv: tack (a)

Allt bra? :D

Postat av: SOFIE

Publicerad 2011-11-08 18:02:39

Hej, tack så hemskt mycket!

Även om det är en hemsk känsla just vid tillfället så är det riktigt befriande efteråt, man inser felen och det är bara så allmänt underbart!

Jag har EN människa i min omgivning som jag VET att jag kan lita som inte säger det vidare eftersom vi inte bor i samma län ens och vi känner inte samma människor så det finns ingen andledning att hon skulle snacka vidare eller snacka över huvudtaget eftersom hon inte säger något som någon säger till henne. och det här är EN person, ganska tråkigt dock, men tack så hemskt mycket!

LOVE

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela