My Life As Kattises

Pappa :'( ♥

Publicerad 2011-11-02 15:30:59 i Allmänt,

Saknaden är obeskrivligt stor pappa, ditt leende, ditt skratt, din blick och allt!
Jag såg en bild på dig som mardin la upp på facebook och mina och carinas tårar bara rann ner så fort vi såg den bilden.
Saknar de tiderna då vi alla bråkade, skratta, skämta och allt verkligen allt.
Jag kommer ihåg när vi pratade med varandra i telefon och jag frågade dig "pappa när kommer du hem?" och grät samtidigt, du svarade att "jag kommer tillbaka, ni har varandra och jag har ingen bratii, gråt inte, vill du att jag ska må dåligt?" .. Jag svarade tillbaka och sa "Nejj babi men jag saknar dig".
Varje gång jag och systrarna kollar på dina bilder som vi har på våra datorer så fäller vi allihopa tårar samtidigt, för vi vet att du har det svårt som inte har någon vid dig.
När jennie och jessica var här så sa dem till mig "Tänk på det possitiva gumman, han är här snart, det är inte så långt kvar tills han är tillbaka"
Och när de sa så då var det allt jag kunde tänka på, att du är snart här, det är inte så långt kvar tills du kommer in för våran dörr och då kommer jag att krama dig så hårt att jag aldrig kommer att släppa taget om dig, du är världens bästa pappa, du är mitt liv och jag älskar dig!! :'(♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Postat av: Jozzan♥

Publicerad 2011-11-02 17:30:15

♥Johan!

Postat av: Jojo

Publicerad 2011-11-03 15:32:41

SV; men gumman vrf har dom inte såndär grej på lång distans bussarna också,dom borde det så jag inte kommer fel!! :( <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela