My Life As Kattises

Hur du tjänar pengar på bloggen! :)

Publicerad 2012-01-14 13:17:43 i Allmänt,

Okej istället för att ta detta med en och en så ska jag nu skriva ett inlägg till allihopa :)!
Vem som helst vill ju tjäna pengar på sin blogg och hellst en sida där den verkligen är säker!, Som jag har sagt till många andra så har en tjejkompis kompis till mig fått pengarna utan problem och hon har själv tipsat dem och sen har jag sett många andra "storbloggare" tipsa om denna sida vilket jag tycker va jättesnällt!
Jag har även pratat med min bror (som har läst mycket inom data och har en egen butik om datorer) om den här sidan och han säger att det inte finns några problem som helst :) han är 30 år och han kan verkligen allting om datorer därför riktar jag mig alltid till honom när jag har problem med skoldatorn o som t.ex den här sidan om att tjäna pengar!
Allt du behöver göra är att
1. Klicka på den här annonsen
2. Bli medlem
3. för dig som inte vet vad du ska välja för kategori kan klicka på "övrigt"
4. när du väl har börjat så ska du kolla på höger sida, där hittar du "alla annonsörer", klicka sedan för att sammarbeta med den första "adsettings" som ger dig 70 kr per click/lead (precis som jag gör nu)
5. när du har blivit godkänd så skrollar du ner och klickar på "annonskod" kopiera den och klistra sedan in den på din html här på blogg.se för varje inlägg du gör!
6. när du väl har gjort de så kommer du som sagt redan börja tjäna pengar för dem personer som klickar.
7. du ska inte värva vänner för de har ingenting med denna sida o göra.
8. om du har några frågor så kan du alltid klicka på "Vanliga Frågor" längst upp eller mejla dem.
Hoppas att ni fick ta reda på de ni behövde, har ni fastnat någonstans säg till så hjälper jag er gärna!♥
Själv har jag tjänat över 2700 kr på 1 och en halv vecka och det känns sjukt gött!

Kommentarer

Postat av: Lilian

Publicerad 2012-01-14 14:06:43

Hej habibii, svaren från frågestunden kommer upp kl. 14.15! Kolla gärna era frågor/svar, hoppas ni är nöjda!



KRAM

Postat av: jennifer

Publicerad 2012-01-14 22:55:19

oj! låter ju riktigt bra.

känns nästan lite för bra för att vara sant...

finns en hake med allt så får fundera lite på det där..

Men kan följa dig på bloglovin, blev nummer 47 :)

Postat av: Emelie davidsson

Publicerad 2012-01-15 01:34:41

Hur får du dom pengarna ? :)



Kram!

Postat av: Malin-fick en blodpropp

Publicerad 2012-01-24 20:49:48

Hej sötis! Haft en bra dag? :)

Postat av: amanda (foto)

Publicerad 2012-01-24 21:29:54

sv; hur får man dom då? Jag har ju inget bankkort ? :)

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela