My Life As Kattises

VINN EN VIT IPHONE 4S!!!

Publicerad 2012-01-24 15:07:03 i TÄVLINGAR,

Då var det dags igen för ytterligare en GRYM tävling! :D
Ni kan även hitta en till tävling hos min syster där ni kan vinna en svart iphone 4s hennes tävling avslutas idag!
http://caarriinniiee.blogg.se
Regler!
1. Vilken dag kom iphone 4s ut?
2. Du ska motivera varför just du ska vinna.
3. Du ska länka tävlingen i din blogg till min tävling (använd gärna bilden)

För större chans:
4. Följ mig på bloglovin och säg vilket nummer du fick.
5. Gilla inlägget på bloglovin och säg vilket nummer du fick.
OBS: DU MÅSTE SKRIVA VAD DU HAR GJORT! (NI SOM INTE HAR FÖLJT DESSA REGLER DISKAS DIREKT!)
Tävlingen avslutas den 11 februari !!

Kommentarer

Postat av: cajsa och beda

Publicerad 2012-01-24 15:11:32

nr 58 blev jag!

Gör du detsamama!:D

Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Publicerad 2012-01-24 15:13:12

Önskar dig en fortsatt bra tisdag! :D

Postat av: Ronja

Publicerad 2012-01-24 15:15:09

fiiin blogg!! :)

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Publicerad 2012-01-24 15:30:42

SVAR: nej tack, gillar inte iphone :D

Postat av: Linda

Publicerad 2012-01-24 15:54:54

1:iPhone 4S släpps i Sverige 28 oktober

2: Jag skulle vilja vinna för att ge mobilen till min älskade pojkvän han är underbar och vi har varit tillsammans i 4 år och han har faktiskt ingen mobil telefon och det är jobbigt när man ska försöka nå honom och det inte går. Han förtjänar att ha en mobil telefon :)

Här e inlägget http://lindalinnros.myshowroom.se/jag-ar-med-tavlar-om-en-iphone-4-s-2/



följer dig på bloglovin blev nr 59 :)

Postat av: HANNA

Publicerad 2012-01-24 16:09:06

sv: det varkar inte så seriöst, så nej tack haha ,)

Postat av: LIL' BABUSTYLE - En av Karlstads mest aktiva bloggar!

Publicerad 2012-01-24 16:12:37

Jag har en fråga: Kan jag göra ett inlägg om BÅDE dig och henne att jag tävlar hos er båda, eller måste jag göra enskilda? :/

Postat av: LIL' BABUSTYLE - En av Karlstads mest aktiva bloggar!

Publicerad 2012-01-24 16:39:47

Jag är med!



1. iPhone 4s kom ut i Sverige den 28 oktober



2. Jag vill vinna för att jag vill kunna blogga genom mobilen, kolla mina mejl, byta till fina skal bland annat. iPhone 4s är den enda mobil jag någonsin fastnat för... läskigt men sant.



3.http://babustyle.blogg.se/2012/january/tavlar-om-en-iphone-4s.html#comment (använde en annan bild om det är okej.)



Blev nummer 60 som följare på Bloglovin'



Jag har gillat inlägget på bloglovin' och jag var den första. (det stod inte att någon annan gillat det)

Postat av: Mathilda

Publicerad 2012-01-24 17:31:21

sv: haha jag har redan en Iphone så det är ganska lugnt men tack ändå:D

Postat av: Hanna !

Publicerad 2012-01-24 17:57:47

1. Iphone 4S kom ut den 28 oktober i Sverige.

2. Jag vill hemskt gärna vilja vinna, för jag har en gammal Nokia som jag har haft i över 3 års tid, som har en stor spricka på skärmen, som jag knappt kan smsa med. Och har jätte länge velat ha en Iphone, eller iallafall en smartphone! Men varken jag eller min mamma har ekonomin för det.



3. har bloggat om tävlingen : http://hannasmode.devote.se/blogs/16231007/vinn-x2-.htm

4. Jag följer din blogg på bloglovin och blev nummer 61 ! Har gillat inlägget också som nummer 3!



håller tummarna och hoppas på det bästa



Ha en fortsatt trevlig kväll! :)

Postat av: Mirelle

Publicerad 2012-01-24 18:08:32

1. Iphone 4S släpptes i Sverige den 28 oktober.



2. För att på min telefon nu så håller knappen på att gå sönder och utan den telen har jag INGEN! (kan inte lämna in för garantin har gått ut) Så denna skulle sitta perfekt! Plus att jag inte skulle ha råd till en annan om denna gick sönder eftersom jag är arbetslös och studerar inte :/



3. Har bloggat om tävlingen: http://mirelleeriksson.devote.se/blogs/16231650/taevlar-om-en-vit-iphone-4s-.htm#WriteComment



4. Blev följare nr 62 på bloglovin



5. Gillade inlägget och blev nr 4.

Postat av: nicole

Publicerad 2012-01-24 18:49:58

jag är fett klart med sötnos!

1: iphone4s släpptes - 18 oktober 2011

2:Jag vill vinna för min pappa har ''precis'' skaffat ett cafe, och det går inte super bra, och han vill super gärna ha en iphone 4s så det skulle varit grymt att överaska honom med en iphone 4s, själv har han beställt en till mig och du förstår inte hur mycket det skulle betyda för mig att överaska honom. Han gör så mycket bra för mig och mina brödrar men får inget själv!,eller jo klart han får saker av sig själv men aldrig av oss och en iphone 4s är riktigt dyr så dyr och vi har inte råd med en iphone 4s till pappa så därför vill jag vinna för att överaska pappa med en iphone 4s!!!



3: Jag har skrivit om din tävling på min blogg. det hittar du genom att klicka på länken här --->http://nikkkiis.blogg.se/2012/january/tavling-3.html#comment



-för större chans-

4: Jag har redan gillat dig på bloglovin !

5: Jag blev numer 5 att gilla ditt inlägg på bloglovin!



Kram ♥

Postat av: Zeinab

Publicerad 2012-01-24 19:23:59

Hej sötis!

Åh vilken fin blogg du har :)



1. Iphone 4s kom ut mellan 16-18 oktober tror jag.



2. Jag skulle vilja vinna den här telefonen eftersom min mamma, när hon ser någon ha en iPhone då hon säger "tur för han, h*n har en iPhone" och då tycker jag synd om henne. Om jag var äldre och jobbade så skulle jag köpa till henne men jag är bara 14 år och har inte pengar att köpa, likaså med henne. Hon har inte heller råd att köpa en iPhone. Jag önskar att jag vann den här tävlingen (men jag vet att jag inte kommer göra det) så kommer jag vara den gladaste i världen, alltså jag kommer bli glad och min mamma kommer inte tro att jag har skaffat en till henne. Och alla bloggare som har skaffat den här tävlingen tror att jag skojar när jag berättar om min mamma, alltså ingen tror mig. Jag önskar att du tror mig och hjälper mig. Jag hoppas jag vinner.



3. Har länkat i min blogg: http://alwaysinpink.myshowroom.se/vinn-en-iphone-4s/



4. Jag har börjat följa dig på bloglovin och blev nummer: 63



5. Har gillat inlägget och blev nummer: 6



Jag hoppas du vill hjälpa mig att vinna den här telefonen, jag tävlar både hos dig och din syrra men jag hoppas att jag vinner den här i en av er blogg.



Ha det bäst :)

Postat av: sara

Publicerad 2012-01-24 19:28:12

sv: jag är jätte gärna med! :)



1: iphone 4s släpptes i Sverige den 28 oktober 2011



2: för att min telefon är en låne mobil, jätte gammal en. För den jag hade innan gick sönder och gick inte att laga & jag fick ingen ny. Och jag vill verkligen ha en iphone, jag har typ varit med i många tävlingar men lyckas aldrig. Så jag håller tummarna för mig på denna tävling! :) Men jag skulle bli jätte glad om jag van!



3:http://sararosenback.blogg.se/2012/january/med-i-en-iphone-tavling.html#comment INLÄGGET



4: följare 64 !



4: gillade och blev nummer 7 ! :)



håller tummarna, ni andra lycka till till er också! :d

Postat av: Lina Johansson

Publicerad 2012-01-24 19:54:58

Är såklart med !



1, 28 okt 2011 släpptes den i Sverige.



2, Min mobil totaldissar mej genom att låta folket som ringer låta som robotar.. Fattar typ inte ett ord dom säger.

Mina få mammapengar får ju givetvis gå till blöjor snarare än en ny telefon, så en vit Iphone önskar jag mej såklart :)

Fyller ju faktiskt år i år med, det bör ju firas ! Ja är alltså föd den 29feb som bara infaller vart fjärde år :)



3, Tipsat på bloggen: http://janiiil.blogspot.com/2012/01/vinn-en-vit-iphone-4s.html



4, Följer som nr 65



5, Gillat inlägget som nr 8



Ha en bra kväll !

Postat av: alexandra

Publicerad 2012-01-24 20:26:36

Är såklart med !



1, 28 okt 2011 släpptes den i Sverige.



2, Jag vill ha en ny mobil för att min mobil typ "mobbar" mig , nej men.. haha.. Den stänger av sig varje gång jag ska smsa (?) sen så hackar de när jag pratar med någon. Jag sköter den som vanligt, men ändå så ja, och jag fyller ju år snart. De skulle va min bästa present!



3, Tipsat på bloggen: http://lindstromalexandra.blogg.se/2012/january/me-och-tavlar-om-en-vit-iphone-4s.html#comment



4, Följer som nr 66



5, Gillat inlägget som nr 9



Ha en bra fortsatt kväll! :)

Postat av: sofia eriksson

Publicerad 2012-01-24 20:32:03

1. 28 oktober släpptes den i Sverige



2. Min motivering: Jag vill vinna för att min mobil gick sönder för ett halvårsen och då har jag haft en URKASS mobil som inte funkar alls. Jag har alltid velat haft en Iphone sen dom kom ut men jag har aldrig fått en sån för att mamma & pappa tycker att den är alldeles för dyr och dom tycker det är onödigt att lägga så mycket pengar på en mobil när man kan få så mycket annat för dom pengarna. Dom kan tänka sig att köpa en mobil som ligger runt 1000-2000kr men då får man ingen bra mobil för dom pengarna, så dom tycker att jag ska spara själv om jag vill ha en dyrare mobil. Alla mina kompisar har en Iphone 4 eller 4S och det känns så pinsamt att alla har en bra mobil som dom kan blogga, spela roliga spel, ta bra kort osv.. medans jag har en as dålig mobil som inte funkar alls! Skulle verkligen vara sjukt tacksam om jag vinner. Min dröm skulle uppfyllas verkligen! Är verkligen inte alls bra på att motivera, men hoppas verkligen att detta räcker för det kommer ju att komma in massa andra bra motiveringar.

Hoppas verkligen på tur!



3. Bloggat om det: http://sofiaaerikssonns.blogg.se/2012/january/tavlar-om-en-iphone-4s-vit.html#comment



4. Följer dig på bloglovin sedan tidigare så kommer inte ihåg nummret



5. Gillar inlägget blev nr. 10

Postat av: juliia

Publicerad 2012-01-24 20:42:35

Iphone 4s släpptes den 28 oktober 2011.

Jag vill vinna en iphone för det är något jag alltid velat ha, min mobil har börjat lagga och snart är dess liv slut så det skulle sitta fint med denna iphone!



Jag har gjort ett inlägg på min blogg som du hittar här:

http://juliiasjoberg.blogg.se/2012/january/tavlar-1.html#comment

Postat av: aliciajasmine

Publicerad 2012-01-24 21:04:13

sv: ska aboslut delta sen, men hur fick du den här tävlingne? :)

Postat av: Shixi

Publicerad 2012-01-24 21:07:22

1: Iphone 4s lanserades i USA den 14:e oktober 2011, och kom till Sverige den 18:e oktober.



2: Jag skulle vilja vinna en Iphone för att då skulle jag ge den till min storebror i födelsedagspresent! Han fyller år snart och har önskat sig en Iphone, fast han vet att han inte kommer få någon eftersom han fick en ny mobil förr, förra året och den var ganska dyr, därför skulle det vara så kul att överraska honom! :) Jag vet att han skulle bli jätteglad, och så kanske jag kan få låna den någon gång ibland och spela Temple Run... hihihi. ^^



3: Inlägget hittar du här:

http://shixi.blogg.se/2012/january/iphone.html#comment

Postat av: linn

Publicerad 2012-01-24 21:59:21

Iphone 4s släpptes den 28 oktober i sverige.



Jag vill vinna denna iphone för att ge den till min mamma. Hon har en riktig skitmobil och förtjänar en ny tycker jag :)



Jag blev följare 66 på bloglovin & gillade inlägget och blev nummer 11.



Jag ska skriva om tävlingen i min blogg nu och länka till det här inlägget :)

Postat av: IzabellaEriksson

Publicerad 2012-01-24 22:59:43

Iphone 4s släpptes ut den 28 oktober.



Jag följer din blogg och blev nr 67

Och gilla inlägget och blev nr 12

Här är inlägget: http://iizabellaeriksson.myshowroom.se/tavlar-om-en-vit-iphone-4s/#comment



Motivering:

Jag har alltid velat ha en iphone men har aldrig fått en, och jag har önskat mig dig i julklapp och födelsedags present men inte fått.... :( och när jag frågar min mamma om jag skulle kunna få en så säger hon tyvärr bara NEJ!

Och det är verkligen det jag önskar att få en iphone eller vinna en.

Så då hoppas man ju såklart att man vinner en istället.

Skulle bli sjukt glad då!

Kram!



Lycka till er andra! :)

Postat av: jenn

Publicerad 2012-01-25 00:19:10

Topen tävling!!! Såklart att jag bara måste prova! Min son råkade tappa min telefon I golvet så den sprack, den gar att andvändas, men man sr inget på skärmen, den är helt svart, och skalet hålls ihop med ett gummiband! Eftersom jag är ung och ensamstående med mina barn och dessutom studerar, har jag desverre inte råd att köpa en ny. Och jag måste erkänna att det verkligen är pinsamt att springa runt med den jag har nu…så jag håller tummarna och hoppas verkligen på att ha turen med mig!

Jag har länkat här

http://barbados.blogg.se/2012/january/11-februari-iphone.html



Jag foljer dig redan pa bloglovin, och gillade inlagget som nummer 13



Svar= Nya iPhone 4S kom till Sverige 28/10 2011

Postat av: melissa

Publicerad 2012-01-25 06:26:20

sv: jag är tyvärr inte med! men jätte härlig tävling:D

fin blogg också!:D

Postat av: IDA - Stockholms största skönhetsblogg

Publicerad 2012-01-25 11:30:39

Vilket företag sponsrar din tävling?:)

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-01-25 12:40:43

SVAR; skippar nog tävlingen, vinner aldrig ändå.. har deltagit i hur många som helst så tappar förtroendet för såna tävlingar nu.

Postat av: Alice Dahlqvist

Publicerad 2012-01-25 16:30:33

Vad roligt! Här kommer saker som jag har gjort så nu håller jag bara tummarna för att jag äntligen ska få vinna! :)

1. iPhone 4s kom ut i Sverige 28 oktober 2011

2. Jag vill vinna för att den mobil jag har nu är helt konstig. Kan inte sms:a eller ringa ibland, bluetooth funkar inte, man kan bara lagra bilder och videos i mobilen inte lägga över dem på datorn, kameran är dålig över lag, man kan inte få åtkomst till internet, ingen android eller något sånt osv osv. Men enligt mamma och pappa behöver jag inte en ny förrän den jag har nu är helt död. Får inte månadspeng eller veckopeng eller något sånt, om jag behöver ha något får jag fixa pengar själv, så det kanske inte är så lätt att tjäna ihop / spara "några" tusen helt själv till en iPhone när man bara är 15. Ska försöka få sommarjobb i sommar men det är inte så lätt eftersom att många anställer samma personer från föregående år (då jag var för ung) men behöver verkligen pengar eftersom att jag just nu försöker spara ihop 6000 till en resa med min gymnastik-grupp som ska åka till Portugal i sommar och jag vill självklart följa med! Och självklart vill jag också ha en bättre kamera på mobilen också så jag kan ta många kort med fina minnen på :)

3.Länk till mitt blogginlägg: http://alicedahlqvist.devote.se/blogs/16262366/vinn-en-iphone-4s-.htm#WriteComment

4. Jag följer dig på bloglovin blev följare 67

5. Blev nr 13 som gillade detta inlägg (på bloglovin) :)



Ha en fin fortsatt dag!

Mvh Alice Dahlqvist

Postat av: Jennie ♥

Publicerad 2012-01-25 17:15:41

Hej!

Jag är gärna med! Jag har en vit iphone redan, men jag tävlar åt min svärmors skull. Hon har en gammal och 'tråkig' mobil som hänger sig och hon vill gärna ha en Iphone. Därför provar jag nu lyckan att hon ska vinna denna goding!



Jag har gjort följande.

1. Iphone 4S släpptes den 28 oktober tror jag, 2011.

2. Ja, som sagt, jag vill vinna denna goding åt min svärmor :) Allt för hennes skull!

3. http://jennsiii.blogg.se/2012/january/ar-med-och-tavlar-at-svarmor.html#comment

4. La även till dig på bloglovin, men vet inte vad du menar med vilket nummer jag fick? Nummer 70?

5. Gillade även inlägget på bloglovin, men vet inte vad du menar med nummer.



Tack på förhand!

Jennie

Postat av: Louise Larka

Publicerad 2012-01-25 19:17:54

Åh! Sken verkligen upp när du skrev tävlingen i min blogg! :D

Jag vill vinna för att..

Jag själv har aldrig haft en iphone och hade ingen mobil i ett år när jag gick i åttan! Detta va pga att den gick sönder och va tvungen för att spara ihop till en ny! Vilket jag gjorde och fick min sony ericsson. Min mobil nu (sony ericsson) är sönder och går inte att använda förutom till musik. Jag drömde t.o.m att jag vann en iphone nu inatt!

Och sen så har ju väldigt många iphones nu förtiden och vill faktiskt vara "en i mängden".



detta har jag gjort:

1. Den släpptes den 28 oktober tror jag helt säkert! vi hade en "veckans tävling" i skolan och då har jag faktiskt för mig att det va den 28 oktober!

2. står ovanför!

3.http://scenbloggen.com/larkas/2012/01/25/vinn-en-iphone-4s/

4. nummer 73 på bloglovin! :D

5.gillar också inlägget på bloglovin!



Nu är det bara till o hålla tummarna!

Postat av: sofia

Publicerad 2012-01-25 19:27:51

Jag är med och tävlar,

1. Förbeställningarna av iphone 4s startades 7 oktober. Men den släpptes den 14 oktober. I sverige släpptes iphone 4s den 28 oktober.

2. Min motivering:

En iphone i vitt skulle jag vilja ha, att glänsa med den skulle allt varit bra! Min gamla mobil är seg och har en sprucken skärm så en iphone skulle bli som min bäst, bästa vän! Att ha allt i ett och samma rum är ungefär som ditt fin, fina "bloggcentrum"!

3. Här är mitt inlägg: http://sofiamorgardt.nu/2012/january/tavlar-om-iphone-4s-1.html#comment

4. Jag följer dig på bloglovin - blev nummer 75

5. Gillade även inlägget - blev nummer 15.



Kram :)

Postat av: Elif <3

Publicerad 2012-01-25 19:41:49

Heej vill jättegärna vinna, min mamma fyller år snart och jag skulle bli jätteglad om jag vann:) Hon har alltid velat ha en men tycker att det är onödigt att köpa så länge hennes nokia funkar hehe :)



1. iPhone 4S släpptes den 28 okt 2011.



2. För att min mamma fyller år snart :)



3.http://aboow.blogg.se/2012/january/vit-iphone-4s.html#comment



4.jag har redan gillat dig på bloglovin :)



5.

Postat av: Elif <3

Publicerad 2012-01-25 19:46:22

Heej vill jättegärna vinna, min mamma fyller år snart och jag skulle bli jätteglad om jag vann:) Hon har alltid velat ha en men tycker att det är onödigt att köpa så länge hennes nokia funkar hehe :)



1. iPhone 4S släpptes den 28 okt 2011.



2. För att min mamma fyller år snart :)



3.http://aboow.blogg.se/2012/january/vit-iphone-4s.html#comment



4. Jag har redan gillat din blogg :)



5. Gillar också inlägget på bloglovin:)



puss&kram <3

Postat av: Alice

Publicerad 2012-01-25 19:47:47

1, iphone 4s släpptes den 28 oktober 2011

2. jag vill vinna en iphone 4s för att när jag köpte min mobil så ''lurade'' hon som sålde till oss..

hon påstog att en xperia neo va bättre, men nej absolut inte, så jag vill gärna ha en iphone för att jag får inte en ny telefon fråns om 3 år :( oh känner mig riktigt dissad för typ 98% av alla mina kompisar har en iphone.

Postat av: sofie

Publicerad 2012-01-25 21:06:23

iphone 4s kom ut den 28 oktober i sverige :)

jag vill vinna denna tävlingen för jag vill ha en iphone, just nu står jag ut med en kass htc, tills jag kan köpa en bättre. (jag är 16 år gammal, jag menar, hur ska jag ha råd med det?) pappa köpte en till mig, en annan htc som slutade såklart att fungera, woho. den sluta funka redan efter 2 veckor, stod ut med den i ca 5 månader, sen funkade de inte mer. jag slängde den i tvättmaskinen och fick en htc igen som inte funkar. iphone har ju typ alla och den verkar vara super bra! så jag hade jätte gärna velat vinna denna..

jag har skrivit på bloggen om tävlingen, http://www.nattstad.se/sofiebosson?id=2410228



jag fick nummer 77 (förstår mig inte på det men stod att jag var följare 77?)

sen när jag gilla så stod det du och 16 andra, så antar jag är nummer 17, haha, smart tjej men iaf. hoppas det blev rätt med det iaf!

Postat av: Viktoria

Publicerad 2012-01-25 22:42:24

Jag är gärna med och tävlar!

1. Den släpptes 14 Oktober 2011 i flera länder och i Sverige släpptes den 28 Oktober 2011.

2. Jag skulle vilja ge mobilen till min pojkvän. Han har länge tjatat efter en iPhone och skulle så gärna vilja ge en till honom men jag har inte råd att köpa någon. ):

3. http://imtoooldforthisshittavlar.blogg.se/2012/january/tavling-hos-kattises-1.html

4. Jag blev din 80:e följare.

5. Gillade som nummer 18.



Hoppas på tur för pojkvännens skull (:

Postat av: Linda

Publicerad 2012-01-25 23:51:22

1. Den lanserades i sverige den 28 Oktober 2011

2. Alla klagar på att dem har kassa mobiler och behöver en ny. Visst, jag har också en gammal mobil och behöver en ny. Men det är inte därför jag vill ha den. Utan pga. apparna. Visst man kan ha ungefär samma appar på android, men dem säger att de finns mycket mera till iphone. Så därför skulle jag vilja ha en Iphone, för att få större utbud av appar och så klart så är det alltid najs att byta ut den gamla mobilen.

3. Här är länken till inlägget: http://lindakeller.blogg.se/2012/january/jag-ar-med-och-tavlar.html

4.La till dig på bloglovin tidigare idag, blev då 83.

5. Gillade inlägget, blev nr 19



Så, det var allt :D

Postat av: isak

Publicerad 2012-01-26 08:31:09

Jag vill ha en iphone 4s!

Postat av: isak

Publicerad 2012-01-26 08:34:21

Jag vill ha en ny iphone 4s

Postat av: Linnea

Publicerad 2012-01-26 17:28:59

1. Iphone 4s kom ut den 28 oktober 2011 i Sverige och den 14 oktober i USA.

2. Motivering varför jag skall vinna:

En iphone i svart skulle jag vilja ha, att glänsa med den skulle varit så bra! Min mobil vill inte riktigt funka som den ska, så en helt ny iphone hade varit toppenbra. Och självklart vill jag kunna blogga från blogg.se's app så skulle jag alltid vara ikapp både dag som natt! Vissa saker kan vara för dyra så jag skulle så gärna vilja äga denna sak som slutar på fyra. Mina bröder har den här saken som slutar på fyra och jag kan bara säga att dem skulle jag vilja hyra!

Hoppas verkligen jag vinner detta, då skulle hela livet lätta!



3. Här är en länk till mitt inlägg: http://linneaakessontavlar.blogg.se/2012/january/tavling-hos-mylifeaskattisesbloggse.html

4. Jag följer dig via bloglovin och blev nummer 91.

5. Jag blev nummer 20 som gillade ditt inlägg på bloglovin.

Postat av: Linnea

Publicerad 2012-01-26 21:43:22

Jag skrev texten över men det blev lite fel, istället för svart skall det stå vitt i början av min motivering, haha, hoppas att det var okej! :)

Postat av: Sessan

Publicerad 2012-01-26 23:15:50

Jag har länkat denna tävlingen i min facebook (har skrivit email så du kan söka upp mig och kolla där)

min motevering: jag skulle vilja vinna denna tävlingen för att jag är en 23 årig 4barns ensamstående mamma som varken har pengar då allting går till mina barn! Maten,kläder,räkningar och mycket mer..

Min man lämnade mig när jag väntade mitt fjärde barn eftersom han inte orkade med all skrik och gnäll från dem andra..

Min mamma lämnade mig redan när jag var 14 år gammal och min pappa har inte funnits till..

Vi har haft en väldigt svår period och just nu så har jag en sony ericson w595 som jag fick av mitt exman på födelsedagspresent..Sprucken skärm och dåligt ljud...

Om jag fick denna iphone 4s så skulle det betyda så mycket för mig dels för att någon verkligen bryr sig om vad jag går igenom..

Hoppas att det finns hopp i denna värld..håller mina tummar hårt

Postat av: wilma

Publicerad 2012-01-27 07:50:19

den 28 oktober släpptes den, har skrivit om den här



http://wilmasot.blogg.se/2012/january/ar-med-och-tavlar-om-igen.html#comment



jag fick en xperia i julklapp förraåret, sen i höstas har den varit JÄTTESEG kan inte göra något med den längr :( jag vill ha en iphone 4s men tror inte jag får, har 3 syskon och jag är äldst så jag brukar inte få sånna dyra saker bara sådär, så det skulle sitta fint att vinna! ha det bra <3

Postat av: Felizia Höök

Publicerad 2012-01-27 12:27:18

Hej, jag vill vara med :)

1. Iphone 4s släpptes i Sverige den 28 Oktober 2011

2. Jag vill vinna då jag velat det väldigt länge och tävlar i över 50 tävlingar om att vinna en men jag är en otursfågel och har alltid varit så självklart blir det aldrig min tur, men jag ger aldrig upp! vill ha en Iphone så man kan ha massa appar, byta skal och bara ha en allmänt ball och grym telefon.

3. Här hittar du inlägget i min blogg - http://feliziahooks.blogg.se/2012/january/tavlar-om-en-iphone-4s-hos-httpmylifeaskat.html#comment

4. Jag blev följare 96 på bloglovin :)

5. Jag blev nummer 21 som gillade inlägget :)



Kram på dig!

Postat av: EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA

Publicerad 2012-01-28 20:45:04

Jag har gjort 1,2 och 3 samt följer på BL, blev nr 99. Fick tyvärr inte upp inlägget så det kunde jag inte gilla



28/10-11 kom telefonen ut



Jag hoppas jag vinner för min sambo har en 4s och han retar mig konstant för att han har en nyare telefon. Vore kul att få glänsa lite med en ny tycker jag.



Länkat här



http://molnboanna.blogg.se/2012/january/iphone-112.html

Postat av: fardosa

Publicerad 2012-01-28 21:12:51

jag håller tumana och hopas att jag viner

Postat av: fardosa

Publicerad 2012-01-28 21:14:21

jag håller tumana och hopas att jag viner

Postat av: Anette

Publicerad 2012-01-28 21:26:37

1) iPhone 4s släpptes i Sverige 28 oktober 2011.

2) Jag gärna vilja vinna en iPhone eftersom jag har blivit av med min PC till ungarna ;-) så nu har jag inget att surfa på. Skulle också bli glad över en vinst eftersom alla runt omkring mig spelar Wordfeud och min nuvarande mobil är en gammal Sony Walkman som verkligen inte är någon smartphone :-(.

3) Jag har länkat till tävlingen i vänstra marginalen på min blogg.

4)Jag blev följare nr 100 på Bloglovin'!

5) Lyckades av någon konstig anledning inte hitta inlägget på Bloglovin' så jag kunde inte gilla det tyvärr :-(. Vet inte vad som gick fel..

Postat av: Anja . 18 år & mamma till Sabina!

Publicerad 2012-01-28 22:26:07

1. 28 oktober 2011.

2. Vill vinna eftersom jag nyss haft sönder min nya telefon som kostade 5000 kr, efter att jag hade haft den i två månader, så en ny skulle passa prima!

Har länkat här: http://anjatavlar.blogspot.com/2012/01/iphone.html.



[email protected]

Postat av: Isabella

Publicerad 2012-01-28 23:40:04

1.I Sverige , Finland o. många andra länder , 28.10.2011

2.Min fd.telefon gick sönder , flera 1000 kronor i reparation nudå. Lillebror frågade om han skulle kunna få den , fast den var sönder ? Men jag har nu fört in den på reparation , o. har istället någon dålig , som inte ens har kamera :O Så även fast jag skulle måsta betala reparationen , så skulle ja ge den gamla till lillebror(det var inte en iPhone) , o. så skulle jag få ta denhär som jag drömmer om att få vinna :) + att jag ibland deltar i tävlingar om att vinna ett skal , fast jag inte har en iPhone , tränger det på den gamla , fast den inte passar?crazy.

3.http://beeellllaaaa.blogg.se/2012/january/tavlar-om-en-iphone.html



extra: prenumerant nr. 100 på bloglovin .

fick inte ha gillat det , det var så "gammalt" inlägg ? :O

Postat av: Elin

Publicerad 2012-01-29 10:05:56

1. Iphone 4s kom ut den 28 Oktober, 2011.



2. Jag vill väldigt,väldigt gärna vinna för jag har försökt att spara ihop till en iphone väldigt länge nu. Men jag har fortfarande en hel del kvar.

Och nu får jag gå runt med en sunkig mobil, som slår av sig själv och laggar grymt mycket. Lillebror har haft 3 mobiler på 1 månad och alla ha gått sönder. Han skulle bli grymt glad om han fick min nu, och jag vann Iphonen! Och jag har alltid velat ha en Iphone, ända sen dom började göras.



3.Inlägget hittar du här:

http://elinskantz.devote.se/blogs/16388845/taevlar-om-en-vit-iphone-4s.htm#WriteComment

Postat av: Emma

Publicerad 2012-01-29 10:27:47

Den 28 okt 2011 kom den till Sverige :)

har länkat i min tävlingsblogg http://princessemma.blogg.se/princessemmatavlar/2012/january/vit-iphone.html#comment



Jag vill gärna ha denna telefon själv, jag måste köpa mig en ny telefon och funderar på en Iphone så varför inte vinna en istället ;) Håller tummen nu!

Postat av: erika

Publicerad 2012-01-29 10:36:20

28 oktober

Vill vinna en för att kunna ladda hem appen som gör att man kan (med en liten dosa/grej) kan ta betalt med betalkort via iponen, perfekt när jag står på marknader och säljer mina saker.

nr 101 på bloglovin och hittade tyvärr inte ilägget på bloglovin så jag kunde inte gilla. :(

Länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

Postat av: Maria

Publicerad 2012-01-29 12:40:50

1. den 28 oktober 2011 kom den ut.

2. Min motivering:

Snälla ge mig denna heta telefon

så jag slipper känna mig som ett fån!

Allt jag behöver är en schysst lur

är ju bara rejält med tur!

3. Länk: http://mariak.devote.se/blogs/16393788/vit-iphone.htm#WriteComment

4. Blev nummer: 101

5.Kunde tyvärr inte hitta tävlingsinlägget men jag gillade inlägget "så sant!" hoppas det var okej. blev nummer: 2!

Postat av: Alicia Siverman

Publicerad 2012-01-29 13:20:25

1. Den kom ut 28 oktober 2011.

2. Jag skulle inte vilja vinna åt MIG utan jag försöker först och främst för min mammas skull. Men sen får ju jag min ''present'' och jag lyckas få henne glad. Så jag skulle vilja vinna för att visa min tacksamhet till min mamma. Men sen även då pga att hon är i stort behov av en ny telefon, annars hade jag inte ens försökt ta chansen. Då hade jag valt något annat istället. Hon har behövt en ny mobil i snart tre år.. Hon ställer alltid upp för mig och min bror, hon ger oss vad vi vill ha. Oftast iallafall. Inte så att vi får vad vi pekar på, men ber vi om något så anstränger hon sig till 100% för att få fram eller fixa det. Hon kan till och med jobba extra för att få ihop pengar till något åt mig eller Robin (min bror). Speciellt innan våra födelsedagar och jul.

Och jag tycker synd om henne ibland. Hon är så snäll och fin. Och nästan för snäll, för hon finns alltid där för alla. Lyssnar på problem och hjälper till. Hon ställer upp och kör runt på folk och säger ''Ring om det är något. Du vet vart du har mig'' Och ja det vet vi verkligen. Överallt, var som helst hela tiden. Och självklart utnyttjar alla det, för hon kan ju inte säga nej.

Och hon har sagt i snart tre år!? att hon behöver en ny mobiltelefon. Men istället för att ge sig själv något som hon verkligen behöver ger hon saker och hjälp åt andra. Det är självklart bra gjort av henne, men nu tycker jag att det gått lite för långt över tiden. Hon vill/behöver en ny men istället lägger hon de pengarna på andra. Hon belönar aldrig sig själv. Min mamma är värd allt så därför tar jag nu chansen att försöka vinna en ny telefon och då lyckligt vis en Iphone åt min kära mamma. Och hon är ju verkligen i behov av den, hon älskar att dela sina foton på facebook(väldigt ofta) och därmed älskar hon att fota. Oftast bara små ögonblick hon vill minnas. Även ringer och smsar varje dag, hon har bra kontakt med nästan alla hon känner. Och speciellt hon och jag, vi är som bästa vänner. Så jag skulle vilja vinna för min mammas skull, BARA hennes skull. Det är hon värd. Och av att se henne glad så blir jag glad. Jag älskar henne så!!

3. Länkat på bloggen här;http://soliveyourlife.blogg.se/2012/january/tavling-hos-fina-kattises.html#comment

4. Lagt till dig på bloglovin, blev nr 102. Men gick inte gilla inlägget :( för långt bak..



Postat av: Erika Leijon

Publicerad 2012-01-29 13:49:50

1. 28 oktober

2. Vore helt underbart till min födelsedag som är den 12/2! Skulle vara hur skönt som helst att kunna slänga min tegelsten i väggen, att min stenåldersmobil åker rätt i soporna. Det vore helt sjukt!

3. Har länkat på min blogg här: http://erikaleijon.blogg.se/2012/january/t-a-v-l-a-r-6.html

håller tummar & tår nu stenhårt!! :)

Postat av: Nina Johansson

Publicerad 2012-01-29 20:43:19

Jag är med!



1. iPhone 4s kom ut i Sverige den 28 oktober



2. JAG VILL VINNA! en iphone 4s är den bästa, vill ha en telefon som jag kan blogga ifrån och ta snygga bilder/filmer med.. håller tummarna för denna chans!



3.mhttp://ninakarolina.blogg.se/2012/january/jag-ar-med-och-tavlar-om.htmlejl

Postat av: Dewi

Publicerad 2012-01-30 10:36:21

1. iphone 4s den kom ut den 28 oktober 2011!

2. Varför jag ska vinna?

- Eftersom jag o familjen har det väldigt svårt när det gäller ekonomin. Inte lätt med en pappa som redan e pensionär o en mamma som jag inte har träffat på flera år o som jag inte heller kommer få träffa på några år. Svårt som en storasyster ska hålla koll på pappan o lillebrorsan o som både ska hjälpa till både i hemmet och med plugget som man får från skolan. Ja det här bevisar ju att jag ALDRIG kommer få fram pengar till en IPHONE eller heller få det i present... o jag som verkligen vill ha nångång en fin mobil men att det ska vara så jävla svårt. 16 år e jag nu och har alltid velat ha en sen den första iphonen kom ut.

3. länkat tävlingen!

4. prumenarat o är nr 108 <3

Postat av: Nicole

Publicerad 2012-01-31 16:21:55

Haha , Asså jag skrev fel !!!

Menade att den släpptes 28 oktober !!!

Radera gärna den andra kommentaren, hoppas det går bra men såg att jag skrivit 18 när ja menade 28 !!



Men om du inte hittar den andra kommentaren tar jag det här igen !



jag är fett klart med sötnos!

1: iphone4s släpptes -28 /10 inte 18 som jag skrev där uppe!

2:Jag vill vinna för min pappa har ''precis'' skaffat ett cafe, och det går inte super bra, och han vill super gärna ha en iphone 4s så det skulle varit grymt att överaska honom med en iphone 4s, själv har han beställt en till mig och du förstår inte hur mycket det skulle betyda för mig att överaska honom. Han gör så mycket bra för mig och mina brödrar men får inget själv!,eller jo klart han får saker av sig själv men aldrig av oss och en iphone 4s är riktigt dyr så dyr och vi har inte råd med en iphone 4s till pappa så därför vill jag vinna för att överaska pappa med en iphone 4s!!!



3: Jag har skrivit om din tävling på min blogg. det hittar du genom att klicka på länken här --->http://nikkkiis.blogg.se/2012/january/tavling-3.html#comment



-för större chans-

4: Jag har redan gillat dig på bloglovin !

5: Jag blev numer 5 att gilla ditt inlägg på bloglovin!



Kram ♥



Hoppas det är okej !!!!!!!!!!!!!!! :D

Postat av: madde

Publicerad 2012-02-03 05:18:20

1. 28e oktober 2011!

2. Jag fyller år den 18e feb så det skulle va världens GRYMMASTE present att få vinna denna underbara telefon! Skulle helt klart bli världens lyckligaste:)



3. http://tjockisbullen.blogg.se/tavlar/2012/february/tavlar742.html

Postat av: Jennifer

Publicerad 2012-02-03 14:36:25

1. Iphone 4S kom ut i Sverige den 28e oktober 2011.



2. Jag vill gärna vinna eftersom jag lever med en gammal LGKP500 vilken för övrigt bara krånglar..

Jag tror även att mina vänner snart börjar bli less på mig eftersom jag alltid vill låna deras iphone haha..

Jag drömmer om en iphone, älskar telefonen men jag har inga pengar. Jag får inte månadspeng och är bara femton och har inget jobb. Jag vill helt enkelt väldigt gärna vinna, så nu håller jag bara tummarna! :)



3. Här har jag skrivit och länkat om din tävling: http://jenniferfant.blogg.se/2012/february/har-du-turen-med-dig.html



4. Jag följer dig på bloglovin och jag fick nr 128 men jag hittar inte inlägget på bloglovin :s du kanske kan länka? annars håller jag bara tummarna och hoppas att detta räcker!



Puss och kram fina du!

Postat av: Elin Jonsson

Publicerad 2012-02-03 15:27:38

1. Den lanserades i sverige den 28 Oktober 2011



2. Jag har en rutten ofungerande mobil och blir folk skrattar åt mig för att jag har den mobilen jag har. På min skola är man typ rankad "cool" om man har iphone, och ja.. Jag har en HTC så jag är inte speciellt cool, och det har hänt så pass mycket i mitt liv, dödsfall, har just fått reda på att min mormor har cancer och jag ska få tandställning vilket kommer göra mig ännu mer "ocool" om man säger så! SÅ JAG HOPPASSS JAG VINNER med hela mitt hjärta! <3



gillade dig på bloglovin och blev nummer 129 :) gillade inlägget också!!



[email protected]

Postat av: jessamy

Publicerad 2012-02-04 10:42:11

Hej .)



1, 28 okt 2011.



2. Enkelt :) För att jag har en gammal samsung mobil jag fått av min svärmor. Utan å ä ö och utan färg. Har tänkt länge att jag ska skaffa en ny telefon men när man är hemma och är föräldraledig så blir det väldigt mycket som barnen behöver och min nya telefon skjuts bara framåt och framåt. Jag hoppas på tur.



3. gillade dig på bloglovin. Stod 130 följare så antar att jag blev 130 då.

Jag hittar inte inlägget på bloglovin så jag kan inte gilla det =/

Postat av: Rebecka

Publicerad 2012-02-04 16:16:37

Hej, med min gamla samsung är det ingen tvekan om att jag vill vara med i din supertävling!

1)I sverige så kom iPhone 4S ut den 28:e oktober 2011.

2) Min nuvarande mobil är väldigt trög, hackar ofta upp sig om jag är inne på något program/internet och jag blir tvungen att starta om, den har en risig kamera, det går inte och föra över bilderna som man tar till datorn, den är repig, klumpig och det finns inga som helst skal till den. Med denna mobil skulle jag inte behöva något skal(då den redan är perfekt), den är smidig att ta med sig, man kan ha allt på den och använda den till allt och framförallt jag skulle trivas med den vilket för mig är väldigt viktigt! Jag har velat ha en iPhone hur länge som helst och en 4S är ju ännu tusen gånger bättre, det finns verkligen allt man behöver. Jag håller nu mina tummar och tår för att jag ska ha turen på min sida!!!!:)

3)Här är länken till mitt blogginlägg: http://bloggtavlingsbloggen.blogg.se/2012/february/vit-iphone-4s.html#comment



Ha en superbra lördag kram :)

Postat av: Juniflickorna

Publicerad 2012-02-06 13:12:31

1. Iphone 4S kom ut i Sverige 28 oktober 2011.



2. Jag har egentligen 3 anledningar till varför jag galet gärna skulle vilja vinna:

1. Min nuvarande mobiltelefon är 4 år gammal. Den har alltså inga trendiga finesser och jag skulle såå gärna slänga den spruckna saken och joina mina vänner i apparnas värld där de ofta håller till med sina touch screen-mobiler!

2. Jag har ingen helt egen laptop och med en smartphone skulle jag slippa behöva fightas om internettid!

3. Jag sålde min kamera för två veckor sedan och därför vore det guld att åtminstone ha en i-Phone som tar schyssta bilder istället!



Snälla Kattises du kan väl mitt liv förgylla,

med en vit i-Phone som jag med appar kan fylla.

Med den skulle jag även kunna fotografera

och nya inlägg på min blogg publicera!



3. Jag har bloggat om tävlingen här: http://juniflickorna.blogg.se/hoppas/2012/february/iphone.html



4. Jag blev nummer 135 att följa dig på Bloglovin.



5. Jag skulle gärna vilja gilla inlägget på Bloglovin men hittar det inte där..

Postat av: Alexandra Viken

Publicerad 2012-02-06 21:40:14

1. 28 oktober 2011

2. Min nuvarande telefon (samsung) håller på att braka ihop. Har dessutom inte råd att köpa en ny. Får inga pengar från mina föräldrar. Jag går skola så jag kan inte heller jobba om dagarna. Alla pengar jag har går till överlevnad om man säger så. Sen så tycker jag att det hade varit awesome att med en Iphone.

3. Länkat http://alexandraviken.spotlife.se/2012/02/06/tavling-3/

4. Blev nr. 136

5. tyvär hittar jag ingen gilla knapp för inlägget. men om jag hittade skulle jag trycka flera gånger om. :D

Postat av: :)

Publicerad 2012-02-07 19:51:57

1. den kom ut den 28 oktober i sverige

2. jag vill ha en iphone 4s för dom är sjukt bra, har väldigt mycket i skolan, vilket blir bra om jag har en bra kalender med påminelse, för min mobil jag har nu har kalendern försvunnit och den går ej att ladda ner, jag vill också ha det för en iphone är riktigt cool och verkligen älskar den, om jag hade vunnit en iphone hade det gjort att jag hade kunnat ha bättre uppdatering på bloggen och inte tappa så många läsare, desutom har den riktigt bra fotoappar, och jag älskar foton!

3. har länkat på min blogg :)

4. fattar inte det men nummert men följer dig iallafall

5. inlägget finns inte med på bloglovin eller jag kan inte hitta det :(



har aldrig turen i tävlingar men denna gången hoppas jag på allt i världen!

du ser vad jag har gjort när du läser kommentaren!

om jag skulle vinna är min mail [email protected] :))

Postat av: Ebba

Publicerad 2012-02-07 20:44:17

1:iPhone 4s kom ut den 14 oktober men släpptes i sverige 28 oktober.

2.Jag skulle vilja vinna för att jag vill ge bort den till min storasyster i födelsedags present hon skulle värkligen bli jätte glad, jag vill ge den för att hon är värkligen bäst och jag älskar henne och det skulle vara kul att få ge något som hon värkligen skulle uppskatta!

3.länken: http://ebbabrundins.devote.se/blogs/16739004/jag-aer-med-och-taevlar-om-en-iphone4s-.htm#WriteComment

4.Har gillat på blogglovin jag fick nummer 136 tror jag jag fattade inte

5,hittad inte dethär inlägget på blogglovin:(

Postat av: emelie

Publicerad 2012-02-08 18:46:38

1. Den lanserades i sverige den 28 Oktober 2011

´

2. Jag skulle vinna eftersom att jag inte har något speciellt ''coolt'' och dyrare.. har en gammal sony ericsson och ja jag kan säga att man blir ganska deprimerad när folk uppdaterar sig 24/7 med att köpa de nya apple sakerna.



Ja just därför skulle ja också vilja slå dom på näsan och visa att jag kan minsann också ha en iphone;)

Postat av: MajaOfSweden

Publicerad 2012-09-02 10:29:49

1. Den kom ut den 28 Oktober i Sverige 2011

2. Jag vill vinna Iphone 4s för att jag har en mobil som är lite trög osv. Jag älskar att ta bilder och ha instagram , kik osv. Ja jag vet man kan ha det till andorid men jag tycker att ha de till en Iphone 4s är något specielt. Det är enklare på nått sätt. Sen kan man köpa coola skal till Iphone sominte kostar så mycket och jag som har en HTC wildfire S är de svårt att hitta skal till och det finns inte s¨å många. Jag älskar One direction och till Iphone kan man skaffa ett One direction skal med killarna på så det skulle vara så kul och coolt! Nu hoppas jag att jag vinner och jag skulle bli så överlycklig om jag vann! Tack för att ni delar ut Iphone 4s till någon som vill ha den för ja man kan alltid bli lite avensjuk på det är någon annan som vinner men man blir också glad för man vet att den som vann är glad! Så därför tackar jag er och hoppas ni hitrtar en värdig vinnare! Hejdå!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela