My Life As Kattises

Goda nyheter till alla bloggare/läsare!!

Publicerad 2012-06-06 14:21:55 i Allmänt,

Kommer ni ihåg den lilla tävlingen jag hade på pledd.net? :)
Well fick en kommentar från dem där det stog såhär:

För er som inte förstog något utav ovanstående så står det:
Hej
Tack för Tävlingen.
Presentkortet är påväg till vinnaren och vi hoppas på ett positivt svar.
Skriv gärna detta på din blogg.
Vi ser att det var ett stort intresse för våra produkter och det glädjer oss.
Därför erbjuder vi 10% extra rabatt till alla som läser din blogg.
Rabatten gäller bara om godkänd rabattkod anges.
Kod: mylifeaskattises.blogg.se

Så för alla bloggare/läsare som handlar på pledd.net skriv in koden så får ni 10% rabatt från lilla mig!! :D
Blev verkligen glad när jag såg detta :) kanske ska kontakta dem och kolla om jag kan starta en till tävling? eller vad tycker ni? :)

Kommentarer

Postat av: Pappan Anders

Publicerad 2012-06-06 17:00:12

Vad gött med 10%. Skulle vara trevligt med något fint till kommande knodden. Hoppas få se en till tävling här.

Ha De!

Svar: Visst är det? :) Åhh va kul!!
Ska kontakta dem igen och kolla om dem vill att jag ska göra en till tävling :)
Katarina israel

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela