My Life As Kattises

sommarjobb - Check! :)

Publicerad 2012-06-28 18:00:03 i Allmänt,

-Hahahaha fan va söt min granne är xD
Hon tyckte så synd om mig för att jag inte fick något sommarjobb iår så hon sa att jag fick sommarjobba hos henne istället :D alltså hemma hos henne då eftersom hon är pensionerad :)
tjänar rätt bra hahaha även fast jag sa till henne att jag INTE ville ha pengarna men bara för att jag sa det så tjänar jag 50 kr / timmen istället för 40 kr/timmen :P
så idag tjänade jag ihop 150 kr + att jag fick en spargris hahahaha så söt :)
Väntar på näst äldstasyrran carina eftersom hon ska fixa laaaaaaaaaax ikväll :D åhh så jävla gott med lax!
Anyways uppdaterade lite smått hihi men ni har väll inte glömt bort..
 
- Frågestunden
- Iphoneskal tävlingen för max 500 kr
- Dagens blogg 

Kommentarer

Postat av: Jennifer

Publicerad 2012-06-28 19:08:39

vad gör du hos henne :D <333

Svar: Städar ur alla skåp o sånt hemma hos henne :) Vanliga saker man gör hemma :P<333
Katarina israel

Postat av: Jennifer

Publicerad 2012-06-28 21:03:40

okej :D <33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela