My Life As Kattises

Bakiis

Publicerad 2013-08-21 22:42:46 i Allmänt,

Fyfan vilken äcklig hangover jag har orkar inte göra något har bara legat hemma och mått skit!
Ja jag och tränaren kom överens om att jag inte skulle dricka mer men med tanke på att jag aldrig dricker så ofta dvs varje fredag så gick han med på att jag fick dricka alkohol!
Bloggar mer imorn så vill ni se bilder på inloppet och husaren så kan ni kolla min instagram (Kattises) lär släppa en bildbomb snart så får ni även se Stefan (en full kille) som köpte drinkar för över 600 kr till mig haha måste bara få säga att jag hade 400 kr sen kostade inträdet 100 så när jag var hemma efter husaren då hade jag 200 kr kvar! lyckad kväll? OHJA! Drack så mycket från folk i clubben istället haha blev så mycket på en gång xD (mami blev chockad då jag kan slösa över 1000 kr på en dag)
Anyways orkar inte blogga mer håller på att ladda mobilen i mitt rum och mitt bajs vill komma ut så vi ses när vi ses natti natti och pussheeeej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela