My Life As Kattises

Eeeeeemil!!

Publicerad 2013-08-19 20:14:26 i Allmänt,

Skype med Emil för en stund sen men hans mamma kom på besök så medans hon är hos honom så ska jag in och duscha nu sen fixa iordning mig inför imorn :)
Kusin vitamin kommer hit snart också dem är la framme vid 22-23? Så vi ska ut och härja lite för dem åker tidigt imorn och jag börjar skolan imorn så vi får spendera så mycket tid vi kan tillsammans!
Måste hitta min hemnyckel har tappat bort den!! :(
Btw hade samtal med mamis tidigare idag och hon ska börja gymma så hon kommer gymma med miiig!!!! :D <3
Ska allt visa henne varför jag är så trött efter träningarna mohahaha ;)
Anyways här har ni en bild på Emil :)
Visst är han snygg tjejer? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela