My Life As Kattises

Fredaaaag

Publicerad 2013-07-19 10:53:44 i Allmänt,

Igår hände det inte så mycket än att jag och min kusin vandra runt i Ryd som idioter haha nee men efter att vi vandrade runt oså så bestämde vi oss för att dra hem och då träffade vi på två killar som var från Tibro (typ 45 minuter från Skövde) så vi fick nya vänner dock var dem 25 och 27 men det gjorde inget xD, efter de träffade vi Elina och Rasmus och när vi bestämde oss för att gå hem för kvällen så skulle vi sitta och kolla på film men det slutade med att vi satt uppe lite längre så jag snackade med Lucas innan jag gick och la mig! Vaknade för en stund ska käka frukost snart och väcka kusinerna så att vi kan börja städa innan gästerna kommer hit!
så jag bloggar mer senare pussheej :*
på bilden under så är det Lucas haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela