My Life As Kattises

Skövde - Mora

Publicerad 2013-07-17 23:35:51 i Allmänt,

Den 26 drar jag härifrån!
Åker till Mora som ni ser på bilden, hämtade ut biljetten som jag bokade idag och då ska jag sitta från 8-14 kuuuuul!
Sen efter att ha spenderat några timmar i Mora så drar jag 4 timmar längre bort! :) (ska kolla med Oscar om han kan träffas den dagen då han bor där) har saknat den jäveln!
Åker själv som sagt slipper Skövde några veckor så ja jag kommer ha de jävligt gött men jag ska ta med mig daton så att jag kan blogga och massa bilder kommer att slängas upp på bloggen :)
Kan fortfarande inte ta emot sms eller samtal då jag fortfarande inte har någon service alls så vill ni mig nått får ni skriva på kik så svarar jag såfort jag har tillgång till nätverk! :)
Kommer säkert slänga upp en bild på allt som ska med mig upp blir det xD
Anyways dessa senaste dagarna så har jag vart med kusin och åkt in till stan massor för shopping och massa roligheter har färgat hennes hår två gånger nu och hon älskar denna färgen (typ glansig mörklila men ändå inte) hahaha :)
Tvättade även massa kläder idag vilket känns skönt att slippa imorgon och gjorde rent rummet, nu ska jag kolla på film sen sova för jag är sjukt jävla trött efter allt som hänt :)
Efter filmen har jag nog deckat så jag säger natti natti redan nu sötnosar pussheeeej :*

Kommentarer

Postat av: -

Publicerad 2013-07-18 01:57:51

Är Christoffer din nya pojkvän?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela