My Life As Kattises

Yesterday

Publicerad 2013-07-28 09:38:51 i Allmänt,

Så åkte jag, Veronica, Emma och en till tjej in till Svegstad där dem släppte av oss och efter de var vi med Nina men eftersom jag inte ville sova hos Nina igår så cyklade jag själv in till stan och mötte Christoffer så vi drog till glassbaren och där träffade vi hans kompisar Lina och Johanna efter att Johanna slutat jobbet så drog vi till pizzerian och efter de till Ica och efter de till Johanna och efter de så drog vi till Lina och kollade på Saw 4 vid typ halva delen av filmen så kom även Linus och joinade oss, efter filmen så lämnade Linus och Lina mig halvvägs sen hämtade Christoffer upp mig med bilen vid 1 på natten sen somna jag på deras soffa xD
Så ja jag vaknade för en stund sen och tänkte att jag skulle duscha och fixa iordning mig för att sedan träffa veronica, vanja och nina en stund sen går jag ner till glassbaren igen för att träffa dem andra tjejerna då Lina ville att jag skulle hålla dem sällskap :)
Känns rätt chill o vara här då jag kommer så bra överens med alla vilket känns jävligt nice :)
På bilden ser ni Johanna längst bak och Lina längst fram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela