My Life As Kattises

-

Publicerad 2013-09-08 23:47:54 i Allmänt,

Funderat på att göra en grej men snackade med syrran precis och hon berätta att det inte är värt resan och när jag tänker efter så håller jag faktiskt med henne, det är inte värt att åka 4-5 timmar till ett ställe sen åka tillbaka efter ca 1 timma så istället åker jag till min kära väninna som bor i en annan liten stad och spenderar heldag hos henne<3, nu när jag äntligen fixat fritidskort så är det mycket roligare att åka till städer än att vara fast i Skövde xD
Anyways ska nanna nu då jag ska upp om 6 timmar så vi hörs imorgon istället sötnosisar älskar er natti natti och pussheeeej :*
Btw firade mormor idag också och vi köpte en tårta som såg ut såhär<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela