My Life As Kattises

Ingen rubrik !

Publicerad 2013-09-09 22:47:19 i Allmänt,

Måste bara säga att Jonathan är nog den skönaste människan jag någonsin träffat och det ska bli ett jävla roligt år att spendera med honom i skolan! :D
Anyways vart hemma hos syrran Carina och hjälpt henne städa och bränt massa kalorier där haha fick även med mig en väska och 2 iphoneskal (äger typ 1000 st eller nått haha)
Efter de när vi skulle vänta på mami och syrran Kristina så träffade vi mitt 2a ex vilket kändes jävligt konstigt då jag inte träffat eller snackat med människan i 2 år men vi ska ses under veckan och dra ut på promenader! :)
Jaja orkar inte babbla mer för det har inte hänt så mycket ändå eller jo fick 30 minuters frånvaro bara för att jag chillade i cafeterian med min syster :$ ooops.. MEN DEM SKA FAN VARA GLADA FÖR JAG HAR SKÖTT MIG JÄTTEBRA DEN HÄR GÅNGEN! :D (enligt min mentor så går det jättebra för mig i skolan) xD
Fick även söta kommentarer från min granne där hon säger att jag har förändrats på ett positivt sätt och det var min viktminskning :), hihi blir skitglad när jag får höra sånt! :D
Ska iallafall snacka med folket på fb nu då jag håller på att bli brutalt bombad med meddelanden från höger och vänster :P
hörs imorn eller senare eller nått pussheeeeeeej :*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela