My Life As Kattises

Work!

Publicerad 2013-09-05 23:00:57 i Allmänt,

 
yeey äntligen fixat jobb!
Visst det är inte direkt mitt första handsval men hellre de än inget alls, så gengåvan here i come!
För er som inte vet vad det är så är det en second hand butik (Erikshjälpen) här i Skövde som ligger i samma byggnad som Ica kvantum, hade ett snabbt möte med Björn och jag hade turen för vårat samtal gick ungefär såhär:
 
(B=Björn och J=Jag)
 
- Känner du Johan? (B)
- Ja det är min pappa (J)
- haha där ser man, han och jag har skämtat mycket med varandra vi är allt goda vänner (B)
- hahaha okeej (J)
- men det här kan vi fixa, kom hit klockan 8 så ska vi se vad vi kan hitta på (B)
- tack så jättemycket, då ses vi och tack ännu en gång (J)
 
HAHA jag var så nervös men såfort han nämnde min pappa så visste jag att det skulle gå bra och titta vart det ledde! i have a job fuckers :)
ska bli skönt att tjäna lite caaaash, ska börja läsa körkortsboken också vilket pappa tjatar om haha jag tror nog att han vill det mer än jag (så att han slipper köra mina syskon fram och tillbaka) 
Anyways tänkte blogga en liten snabbis då jag inte kommer kunna blogga inatt eftersom blogg.se ska ha ett uppehåll i 6 timmar från och med 00.00 så vi ses ju imorgon blir det! 
Ska ändå ta och nanna snart trotts att jag är ledig imorn så måste jag ändå upp tidigt för att svara ett samtal från vårdcentralen, kan berätta mer imorn om de orkar inte skriva allt i ett blogginlägg!
 
Aaaaaja natti natti sötnosisar och sov gott pussheeej :*
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela