My Life As Kattises

still alive !

Publicerad 2013-12-12 10:01:35 i Allmänt,

heej jag lever fortfarande dock har alla dessa veckor gått upp och ner kommer inte blogga lika mycket då jag har mycket med skolan och jobbet att göra, och att appen i mobilen inte funkar hjälper ju inte direkt annars hade jag laddat upp bilder osv där!
Anyways några snabbisar om vad som hänt oså: 
 
- Massa inlämningar i skolan som måste fixas klart, passar perfekt på jullovet :)
- Fick ett B på redovisningen jag skrev om barnmisshandel :)
- Jobbet tror på mig och där väntas jobb efter skolan! :)
- Den 5/12 fyllde pappa år :)
- Den 5/12 firade jag och älskling 2 månader tillsammans <3
- Min farbror som lider av cancer kunde inte läkarna fortsätta med behandlingen..
-  Jag hade bara 3 hål i tänderna (trodde jag hade 100) haha :)
- Träningen går skitbra, höjt ribban lite mer utmaning ;)
- Startat ett ungföretagsamhet som heter Colour Candle UF
- Musiken går skitbra, nya låtar osv :)
 
 
finns mycket mer men skulle bara köra några snabbisar men jag bloggar förmodligen under jullovet eller så de märker vi annars lär jag säkert göra nån uppdatering senare så ni vet att jag fortfarande är vid liv! 
Annars kan ni nå mig: 
 
- Instagram: Kattises
- Kik: Kattises94
- Ask.fm/Kattises94
- Snapchat: Kattises
 
 
Bilden här nere ser ni mina favoriter som jag fick på min 19 års dag! HETT ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela