My Life As Kattises

Fuck you!

Publicerad 2013-10-29 11:07:36 i Allmänt,

Vem fan tror du att du är?
Jag har varit med dig i 4 dagar, sov hos dig 2 gånger och jag tyckte om dig men sen valde du att snacka skit om mig när du inte känner mig och nu vill du bli vän med mig haha lilla gumman det funkar inte så!
Ja för er som inte riktigt hänger med så trodde jag att jag hade fått en ny vän (vi kallar henne för 1) tills jag och min kusin (vi kallar henne 2) hade kommit in en konflikt vilket då tjej nummer 1 började snacka skit om mig och efter ca 3 veckor när jag och tjej nummer 2 blev vänner igen så vill hon tjej nummer 1 bli min vän och låtsas som att ingenting har hänt!
Ne tyvärr det funkar inte så, du kan inte bara komma och gå när du känner för lilla gumman!!
Så FUCK YOU! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela