My Life As Kattises

Måndag

Publicerad 2014-03-31 13:30:10 i Allmänt,

Vaknade runt 08.20 idag fast jag satte alarmet 08.50 så var jag ändå jättepigg :p 
Tog bussen mot skolan 09.10 och kom fram runt 09.30 va rätt chill :) 
Haft en massa lektioner nu och det känns ändå bra för att jag ska verkligen försöka komma varje dag till skolan igen för att inte hamna efter oså, känns skönt efter allt som hänt fram och tillbaka på sjukhuset..
Anyways sitter nu och har praktiskmarknadsföring och håller på med uppgifter dock tog jag en liten paus för att kunna blogga och hålla mig uppdaterad :)
Slutar 15.45 idag så det är några timmar kvar menmen, idag händer det inte så mycket tror jag utan det blir att åka hem, käka och dra ut med en gammal klasskompis som vi gjorde igår vilket va ett utav dem bästa promenaderna jag gick då vi pratade om massa gamla minnen tillsammans så det känns helt underbart att få skapa nya minnen igen speciellt nu när vi båda älskar träning så ska vi träna tillsammans och peppa varandra :)
Ska inte tjöta mer men jag skriver nog ett inlägg senare idag så håll utkik :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela